sobota, 9 lutego 2013

Jak założyć sklep internetowy


Jak założyć sklep internetowy -

Niedawno dowiedziałem się, że większość czołowych osób w polskim marketingu internetowym ma swój sklep internetowy (albo nawet po kilka sklepów internetowych), ale nie wiedziałem jak go założyć.
Taki sobie bezpiecznik na boku. Dlatego postanowiłem, że dowiem się jak i też założę taki sklep.
Jak założyć sklep internetowyNie wiedziałem jednak jak się do tego zabrać.
Na szczęście zadziałała zasada przyciągania i samo do mnie przyszło.
Moja przyjaciółka zaproponowała mi założenie takiego sklepu. Dokładnie takiego na jakim mi zależało.
Mało tego, ale po kolei.

Jak założyć sklep internetowy – to pytanie nurtowało mnie jakiś czas, ale chciałem mieć inny niż typowy sklep internetowy.

Nie mam bowiem ochoty działać w ten sposób, że samemu muszę zaopatrywać się w towar, a później go sprzedawać biorąc na siebie wszystkie związane z tym problemy.
Nie chciałem zajmować się pakowaniem i wysyłką towaru, przyjmowaniem zwrotów i ewentualnych reklamacji.
W takim przypadku zarabia się na marży, ale trzeba doliczyć koszty pośrednie. A jest tego sporo nie mówiąc o tak „banalnych” sprawach, jak kasa fiskalna, pracownicy, podatki, czy też opłaty na ZUS itp.
No i prowadząc tego typu sklep nie masz już kompletnie czasu dla siebie!
Chciałem wiedzieć, jak założyć sklep internetowy – taki sklep, w którym ja tylko polecam produkty i nic więcej mnie nie obchodzi.
Chciałem mieć taki sklep, w którym nie musiałbym zajmować się tym wszystkim, bo to już przerabiałem w realu, a mając do dyspozycji tak potężną broń jaką jest internet należy z niej przecież w pełni korzystać :)
Interesowało mnie takie rozwiązanie, w którym ja zajmowałbym się tylko promocją samych produktów i z ich sprzedaży miał naliczaną odpowiednią prowizję. Szkoda bowiem czasu na zaprzątanie sobie głowy zbytecznymi sprawami.
Dlatego, gdy dowiedziałem się jak założyć sklep internetowy, taki jaki mnie interesował, czyli taki, w którym ja martwię się tylko o promocję, a firma, z którą współpracuję dba o całą resztę, postanowiłem podzielić się tą wiedzą tutaj w Domowym Biznesie Online.
Marzyło mi się, aby ta firma miała jeszcze swój program partnerski, abym mógł jeszcze dodatkowo zarabiać na polecaniu innych osób i zarabiał w zależności od ilości osób, które przekonam do robienia tego samego co ja, a więc do zarabiania na promowaniu produktów i ewentualnie samego sklepu.
Ważne jest też, aby oferować produkty, które będą chętnie kupowane, bo to ma duże znaczenie!
A już najlepiej, gdyby w takiej ofercie była za darmo wiedza z podstaw marketingu internetowego, tak aby każdy dzięki tej wiedzy wiedział, jak wypromować swój sklep i produkty.
Wówczas możemy zająć się głównie promocją produktów, a mniej czasu poświęcać na szkolenie osób, które tym projektem zainteresujemy.
Dosyć to ambitne i wygórowane wymagania, prawda?
Ale wiesz co … wszystko to dokładnie znalazłem w jednym miejscu i już wiem jak założyć sklep internetowy.
A najlepsze jest to, że na początku nie ponosząc żadnych kosztów możesz wszystko sobie wypróbować i sprawdzić, jak to Ci pójdzie. 
Podsumujmy, co zyskujesz zakładając sklep internetowy (lub sklepy internetowe):
  • masz do dyspozycji produkty najwyższej jakości,
  • nikogo nie musisz zatrudniać (więc nie interesują Cię opłaty ZUS, Urząd Skarbowy, kasa fiskalna itp. sprawy),
  • nie tracisz czasu na pakowanie i wysyłkę towaru,
  • nie martwisz się o ewentualne reklamacje;
a nadto:
  • dostajesz darmową wiedzę nt. sposobu promowania poszczególnych produktów,
  • otrzymujesz prowizję od swojej sprzedaży, czyli zarabiasz tyle na ile sobie zapracujesz,
  • dostajesz świetnie działający program partnerski,
  • i nie musisz się specjalnie martwić szkoleniem osób, które z Twojej rekomendacji zaangażują się w ten projekt, bo one dostają to samo.
Czy i Ty chciałbyś wiedzieć jak założyć sklep internetowy? Właśnie taki sklep?
Jeśli tak, to  zarejestruj się BEZPŁATNE a otrzymasz swój własny sklep Internetowy już po chwili.